School.

Idag i skolan skulle vi göra en varsin clean beauty, och nu kom jag fan på att jag glömde mitt block uppe i nagelrummet haha, hoppas det ligger kvar imorrn!!!!! Iallfall jag gjorde en på Emelie, hon fick lite rött/orange färg! Sen så tränade vi på "snabba läppar, fransmarkering och tecknande bryn" riktigt roligt. Tänkte visa, eller ja berätta hur det går till med detta.
 Blekte också Denises ögonbryn som visade inget resultat efteråt haha.

Kom hem och mina skolkort hade kommit, fysatan för gruppbilden, kunde jag inte få sitta?:o kort som satan och denna gång såg det faktiskt fuckat ut. Men enkortet vart helt okej.Inget att klaga på. Menar vet ju hur jag ser ut, vet hur jag blir på kort så...
Jag och Becca tänkte prova på ett skivstångspass idag, får se hur det går. Första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0