October.

Alltså herregud vad det har gått fort sen sommarlovet..Redan Oktober för i helvete, (och ja det ska vara på engelska där har inte stavat fel på överskriften) kyligt som satan, eller nej inte kyligt KALLT!
Fast ärligt talat tycker jag det är mysigt ute när det är mörkt, mysigt med tända ljus och man kan värma upp lite hemma. Plus längtar jag till julafton för det är så mysigt när vi alltid är hos Bettan och Eddie:)

Nej snart kommer jag väl längta till sommaren igen så nu slutar vi prata om det. Skola imorrn, makeup ska vi ha hoppas det blir kul och hoppas vi får lära oss lite roliga saker. Känns inte riktigt som vi får "lära" oss hur man gör utan dom bara säger åt att att göra saker..aja vi får se:D Nu ska jag spela buzzzzzz
PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0