Ny kategori.

Tänkte börja med en ny kategori, "REKOMMENDERAR" döpte jag den till. Tänkte att det kan vara kul att tipsa om en del bra saker så som makeup, naglar hudvård- ja lite sånt som jag lär mig om i skolan:) Självklart om en del andra saker också men ja främst om det.

Just ja, på lördag har Sara bjudit hem oss på middag, hon har valt ett tema också. Alla ska komma på något som börjar på bokstaven S. Eller något som låter som s, så det kan vara c och z också. Jag ska vara en "Snowflake" tror jag, tänk er en isprinssesa, man kan göra mycket coola sminkningar så det var därför hehe! Blir nog super.

Tänkte något sånt här med ögonskuggan. Sen ska det vara vit mascara och inte svart, blir nog niiiiiice. Och såklart en mycket ljus bas, så det blir mycket löspuder. Awsome ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0