Lång dag.

Ja ni..Det har vart en riktigt lång dag (känns det som iaf) fast egentligen inte eftersom vi började kvart i tio haha:)
Men vi kom till skolan så var Johan från Lanza där, han började kolla våra hår och sa vad han tänkte färga och jag fick fortsätta vara blond så då var det ju bara att köra, så i med färgen i 50 min och det klia som fan så sen när han massera med schampoo så rös jag enda ner till tåna kan jag lova haha, så jävla skönt.
Sedan sminkade vi också varandra till visnigen med riktigt feta baser fyfan inte så skönt.
Men sen fort ner till stan, käka och till Congress center där visnigen var så vi blev piffade in i det sista innan det var dags:) Har vart en riktigt rolig dag med klassen+frisörerna, nu är jag trött ska upp tidigt till tandläkaren imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0