Huvudstaden.

Jag och tjejerna tog tåget till Stockholm imorse för lite shopping, fick med mig hem två tunikor/skjortor från gina och en skugga från Face och en pensel från MUS (makeup store) som jag tänkte visa. Dock fick jag såklart sämsta bilden så jag lovar att ta nya när jag får min data då det blir lättare att lägga in. Och så glömde jag visa min favorit-skugga så det ska jag också göra.

Men annars då? Aaaas bra dag i Stockholm, träffade på Seb och spendera tid med han och på tåget hem planerade vi för Grekland i två veckor nääästa sommar! Can't wait. Vi ska kika i veckan på resan.
Det kommer mera bilder från dagen senare när jag får igång den andra datan.

Här är penseln, den är till för eyedust, och så kan man göra väldigt snygga sotningar.

Och här är INTE den jag köpte, utan det här var den jag skulla visa. En grön, riktigt sådär höstig, gillar den skit mkt.
Men den jag köpte idag ville inte fastna på bild så bra, men det är iaf en eyedust (lös-skugga), en lila skiftar lite i mörkt och a glitter form. Skit snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0