DÖ.

Gick till skolan idag som vanligt, bara ett problem att jag glömde ta alvedon innan jag gick till skolan så jag skulle slippa att få mensvärk. Men jag tog mig igenom dagen...Nästan! Jag sitter som modell för en trea och bara känner hur värken blir värre och värre. När hon sen säger att jag ska ställa mig upp så blir jag svimfärdig som faaaan! Trodde jag skulle spy. Så jag sa till henne att jag var tvungen att åka hem alltså fick bråttom eftersom jag trodde jag skulle svimma men åkte hem tog två alvedon och somna, fyyyfan låg och kved mig i min säng serisöt värsta mensvärken jag någonsin haft! DET VAR HELT SJUUUUUUUKT!!!!
Men jaja nog om min mensvärk hahah nu ska jag titta på den nya OTH avsnitten YEEEEEEEY!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

haha åh stackare! fyfan vad jobbigt!

2009-10-14 @ 20:44:19
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: jessica

skoja inte, trodde jag skulle dö!

2009-10-15 @ 11:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0