Baby i know how to fly.

Förlåt för dålig uppdatering, även om jag inte har haft så speciellt mycket plugg så känns det som om jag inte riktigt har gaft tid.
Iallafall igår var den vanlig skoldag med data och idrott, och idag har vi haft kulturdag var inte så märkvärdigt direkt.

Men senare ikväll ska jag hem till Josefine med tjejerna, ser jag fram emot riktigt mycket som vanligt:)
Aldrig tråkigt med dom!
Jag har dock massa bilder som jag borde lägga in i bloggen men jag orkar inte lägga in dom på datorn lat som jag är, för det är ju såååå jobbigt.
Längtar tills min lappe kommer, den är inte riktigt klar än.
Nej jag måste gå och plocka ur diskmaskinen och gå ut med Carmen.
HA EN BRA FREDAG(k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0