A stranger saved my life.

Jag sitter här med hyffast blött hår, håller på att torka! Känslan och lukten av nytvättat hår, finns det något bättre? Dock tvättar jag det inte alls ofta eftersom det inte är bra för håret. Men jag tvättar det med schampoo och balsam varannan gång och shampoo och hårinpackning varannan gång. Jag använder en jätte bra hårinpackning från Revlon, som jag rekomenderar starkt. Den riktar sig först och främst till färgade blont hår.

Jag och Dilan nöjde oss inte med gårdagen så vi beger oss till stan idag igen. Kaaanske smiter vi in på resebyrån, är så sugen heheh måste höra med Dilan. Men bara för lite information:)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0