091016

Jag kan inte hitta kamerasladden hemma så bilderna kommer snart, dvs när Anders kommer hem så han kan ta fram sladden. Är så jävla trött på min sega data hemma nu så jag måste tjata på mamma så hon kan kolla när min nya är klar, men hon är så seg.

Sitter i skolan nu, har svenska och vi ska skriva en uppsats om vad som helst och jag försöker komma på något bra att skriva om. Alltid lika svårt, jag menar man vill ju få till det bra.
Ikväll är det Idol igen, wihu vi ska nog ha lika roligt som förra veckan muhehe. Och på lördag faaaar vi till Sara där det kommer vara tema S. Kommer visa er sen hur sminkningen och håret blir.
Nu ska jag fortsätta lyssna på den dåliga musiken som spelar och tänka ut något som jag kan skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0