090912

På onsdag och torsdag är det gymnasiemässa, kan berätta för er 94or att vi ska ha en stor visning, som en modevisning fast vi visar upp hår, smink och ja lite sånt. Naglar också. Själv ska jag prata om min linje i vårt "bås" och ja KOM!
Idag då, skola det har vart genrep till mässan hela dagen och det kommer blir grymt! Dock börjar jag sju på onsdag..*gäsp men det är för jag ska hjälpa Ailina med att fixa lite hår.
Iallafall vart på ett medel pass idag det som jag brukar bara det att det inte var sama instruktör och den här was a bit crazy..haha!
Nej men jag längtar till onsdag faktiskt, först mässan, kommer blir skit kul plus att då kommer min gamla skola (yey) sen ska jag och Becca sova hos dadi och vara barnvakt till Mimmi&Maja. Men peace nu ska jag nog lyssna på musik hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0