Skolan.

Bussen går 08.31 så har lite tid på mig, riktigt rolig skoldag igår! Jag gjorde Louise till Birgitte Bardott och hon fick en svart sotning så det vr något att träna på, och det ska jag fortsätta träna på så den blir grym. Bilder kommer.
Idag har var historia och idrott sen ikväll är jag och Becca barnvakter.
Mamma och Anders åkte i natt, och Carmen ska vara ute på enhagen:((((((

Skulle jag passa i kort hår?
Nu syns det väl inte så bra, ser ni hur ljust det har blivit?:D Tack vare siiiiiilver schampoot(y)

Jag skulle troligen (självklart) ångra mig om jag klippte bort min lååånga svall men aaaaaaaaa man är ju så jävla trött på ens hår!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du skulle passa:D/dilan&sabat

2009-11-26 @ 12:49:31
Postat av: jessica

okej:D haha faaaan hatar sånt här, hatar hår:o skulle vara mkt bätre om alla barqa vad flintisar från första början

2009-11-26 @ 14:09:09
Postat av: loulou

som fan jessica! kör på de tycker jag!!!:D:D:D:D

2009-11-27 @ 23:30:56
URL: http://loulou.blogg.se/
Postat av: jessica

aaa vet att du tycker louise haha:D

2009-11-28 @ 15:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0