Sick.

Anledningen till att jag inte har uppdaterat bloggen är för att jag har vart sjuk ända sen tisdags kvärll! Har legat i jätte hög feber och ja bara legat. Dadi kom med lite godis, en tidning och mucoangin (halstabletter) till mig, och bad mamma köpa nyponsoppa med glass så jag kunde få i mig något iallafall.
Men annars så har jag har inte direkt någit att berätta heller. Eller omg jooooo det har jag ju förfan!
I tisdags efter skolan mötte jag upp Dilan, Josefine och Maria och vi gick till fritidsresor och var där i kanske en kvart-tjugo min och ut kom vi, jäääääävligt lyckliga för vi har bokat våran resa till Grekland!!!!! Augusti 15 2010 drar vi!! En veckan. Är så jävla glad.

Nu ska jag fortsätta titta på O.C!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0