Picture.

Okej nu har jag lite bilder att bjuda på eftersom jag har rensat mobilbilder så dock inte så bra kvalite. Men dessutom är det bild från idag när jag sminka Becca (syster) till Idrottsgalan, vart riktigt nöjd.

Först här i varmt ljus:

Sen här, jag la: Eye dust lila som lockskugga och suddad drop sedan som en liten mjukglob la jag en mörk/svart microshadow skugga, dock inte så mycket alls eftersom hon inte ville ha så mörkt men det syndes mera i verkligeheten. Och sen eyeliner. Och highlight.


Här är från hårstylingen förr- förra veckan.


Och här får ni se en sminkning ala Twiggy som Emelie gjorde någon dag för ett tag sen.

Och så har vi nyss vart barnvakt åt dom här två. Riktiga busar älskade systrar<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fin färg på ögonskuggan, och sminkningen va skitfin. mimmi och maja, fan va söööötaaaaaaaaa och vad längre maja är :D

2009-11-26 @ 23:23:54
Postat av: Anonym

//dilan

2009-11-26 @ 23:24:27
Postat av: jessica

tack:D jaaa hahaha hon är en bit längre, oich en del TYNGREEEE!!

2009-11-27 @ 07:27:57
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

Fan vad snygg twiggysminkningen var! Tummen upp :)

2009-11-27 @ 17:26:30
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: jaa:) var en tjej i klassen som gjorde den men tack:)

2009-11-27 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0