Lip care mix.


Måste få tipa om denna underbara produkt. Nu är mina läppar som värst verkligen, jag har vart sjuk och dom är heeeelt sönder torra. Sprickor för fullt och inte ett enda läpsyl har funkat. Så kom jag på att jag har ju den här. I den "gröna" så är det peeling, och den vita mjukar upp och hela mixen innehåller vitaminer som gör dina läppar mycket bättre. Den vita är bra att sova med, du mjukar upp läpparna och vårdar dom under natten. Som jag ska göra nu! Jag har både peelingen och den vita. Man kan ha endast den vita att sova med bara men tycket att mina läppar dock behöve lite peeling också.

/Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

2009-11-07 @ 20:02:02
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

vad kostar den? visst är den från mus?

2009-11-07 @ 20:02:19
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: jessica

camilla: ja det är den:) trooor den kostar 165-175 kr? runt där:)

2009-11-08 @ 18:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0