Halloween

Även om kvällen sluta som den sluta med snodda saker så var kvällen riktigt rolig med mina tjejer. Tack Alex för att vi fick komma:) Saras kamera vart "fest-kameran" och vi tog massa bilder så jag snodde några från henne. Jag var en vampyr men tog ur tänderna ganska fort för det var jobbgt att prata med dom haha! Btw så åkte vi tillbaka till lokalen idag och skulle leta efter väskorna eftersom vi hade hört att dom var slängde i skogen, så hitta både min och Josefines. Att det finns människor som snor, orka att dom inte ens kommer åt mina pengar eftersom jag spärra fort som fan. Idioter!



Btw så la jag skugga på både Josefine och Dilan, och jag vet att jag borde fotat men tänkte inte på det. Båda ville ha mörk sotning så jag gjorde ett försök. Även om jag inte har lärt mig mycket är jag glad att jag får öva på dom. Men det var faktiskt snyggt så jag vart nöjd och det är bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0