2012

Idag var jag, Dilan, Maria och Josefine och käka på stan, efter så ville inte jag och Dilan åka hem så vi kollade om det fanns någon bra bio, och vi gick på 2012. Det är en grym film. Dock väldigt lång men väldigt bra.

Jag skulle ju visa hur jag fyller i ögonbrynen:

Före

Jobba med en snedskuren pensel

Sen är det bara att börja fylla i, var noga med att fylla i strå för strå så det inte blir ojämt.

Här har jag fyllt i hela, klart! Fast innan så när jag har kommit till ungefär hälften så formar jag till det så det ser jämt och fint ut.
Var inte rädd för att lägga på med mycket färg, för såsom kindben och rouge så vill vi ju framhäva våra ögonbryn. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0