091124

Idag i skolan började det med att vi fick reda på vart vi låg i hela hantverkskuren A, och jag kan säga att jag är smått besviken på hårstylingen, eller inte smått utan faktiskt väldigt mkt, när jag gick i högstadiet fick jag känslan av att vissa av lärarna kunde sätta ett betyg på mig med tanke på hur jag kunde bete mig? Så jag kiunde vara på dåligt humör EN dag, och dom tog det som att jag var kaxig mot lärarna, och nu händer det igen? Fast detta stämmer inteeeee och jag hatar det, hatar den känslan och imorrn ska jag prata med min lärare.
Det har absolut inget med betyget att göra men jag vill inte bli bedömd på ett orättvist sätt..

Oj nog om det, svårt att förklara ändå hur jag menar, men idag i skolan så provade vi på den nya spraytanning maskinen, var kul....kul att stå i ENDAST pappersstring trosor och blotta sig;) hahahh herre...Och så färgade Denise mina ögonbryn vart jätte bra:)

Okej inte så jätte bra bild på bryna..Men ja:)


Kommentarer
Postat av: dilan

jag vet exakt hur du menar, deyt va ju så fittpia i HK bedömde!!!

2009-11-24 @ 23:28:56
Postat av: jessica

JAAAAAAAA! precis det jag syftade på och typ sveng lite då och då

2009-11-25 @ 00:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0