091110

Idag fick vi sluta efter lunch, inga kunder alls inbokade idag..Sad! Koooooom:DD Boka, så vi får något att göra.
Iallafall jag gick hem, har inte gjort så mycket alls. Glott på O.C, och nu ska jag snart gå ner mot stan för att betala handpenningen till resan.
Tänkte visa ett läppglans som jag hade glömt bort att jag hade, köpte det i Stockholm på Zara för väldigt länge sen. Men det är skitsnyggt, lite sådär halft rött med glans i.




Btw, idag i skolan vart hela "stylisten" dvs ettor, tvåor och treor erbjudna att jobba tillsammns. Tillsammans med en modellargentur som kommer hit i helgen och nästa helg. Det är 300 st som ska sminkas, och såklart går det i första hand till tvåor och treor eftersom vi inte lärt oss lika mycket, men vi vart iallafall erbjudna att få vara med. Det kommer hållas i någon utav galleriorna här i Västerås.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

ni verkar ju ha askul :D

2009-11-11 @ 10:56:50
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: jessica

jaa, vi har rätt så roligt:D

2009-11-12 @ 10:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0