trött!

"Var dig själv, alla andra är redan upptagna"

Hade tänkt åka och träna idag, men nu vette fan, är trött som satan och så måste jag packa (!!!) ORKAR INTE! Vad ska jag ens packa? *suck
Det blir ju alltid för mycket också haha, så jävla typiskt varje gång, får aldrig ner allt igen när man ska hem! Iof så är det bara en natt men ja..
Jaja hungrig är jag också, haha magen kurrarrrrrrrrrrr

Göteborg imorrn, önsta galan om en vecka skolavslutning om två sen då? Fan inget mera önsta även om det ska bli skönt som satan att komma bort från skolan kommer jag sakna allt så jävla mkt, dom här tre åren har ju fan vart skit roliga!
Nej nu måste jag börja kolla vad jag ska packa och i vad haha..hjäälp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0