Kristihimmelfärds? Say what?

Åkte ner på stan en sväng med mamma, och hon är nog den omstädigaste och drygaste att gå med på stan, but in a good way ;) hahah
Men med mig hem fick ajg (såklart) skorna, alltså dom är jävligt höga så önska mig lycka till att kunna gå i dom på galan, plus hon i kassan rekomenderade mig att klacka om dom för dom är väldigt hala (!!!!!!!!!!!!!!!) hahaha NEJ bara att gå föfan:D
Och så köpte jag en avslutningsklänning inne på vila, har alltid tittat på klänningen varje gång jag går in där men har aldrig provat och fråga mig inte varför haha, men nu så och plus att den var ner sänkt så WTF? Klart jag ska ha den! :DD
Men iallafall, ikväll då? Vad fasen ska amn ha på sig? BIG ?


Hur kan man tycka så mycket om skor? haha det är sjukt! Men iallafall klänning till avslutningen och skor till galan
Hoppas att jag inte ramlar..............ska ju stå på scenen!!!!

Kommentarer
Postat av: madds

ooo! me likey shoes ALOT!

2009-05-22 @ 02:58:27
URL: http://madelenn.blogspot.com
Postat av: jessica molin

sv: du är inteeee ensam, fast jag vill så gärna ha låga vit converse ändååå men kna inte köpa för fan har inte råd hahaha

2009-05-22 @ 09:38:13
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0