kasss uppdatering

Bajs, skrev nyss ett ganska långt inlägg så gick det inte att publicera, men jag vet att det har vart en dålig uppdatering men dom senaste dagarna har jag haft FULLT upp, har vart so-filmen so-inlämningar svenska och en massa annat, men nu så! Idag så åkte jag Maria, Dilan och Josefine ner på stan för att titta på present till Sabbelito som vi sak hem till imorrn och fira, gick väl prima:) Hittade ockå min nya kärlek, ett par skor fyfan! Och dom komemr ju bli mina också HAPPY FACE som man är :DDD
Lägger in bild senare!

Just ja, so-filmen gick inte att se i skolan så vi får vänta en vecka, buhu den kommer nog upp i bloggen också haha måste ju den är ju så klockren:D Fast inte nu, kanske kan lägga in lite bilderrrr heheh

Får nog skit för det här seanre men vi mååååtste ju bjuda på oss, här har vi då
Vlademir och Dragan från ryska landslaget och med dom har dom deras tolk Olga:D hahah

Dragan gillar programledaren
Ja det finns massa annat men det räcker annars får jag nog skit hahahahah

Kommentarer
Postat av: sara

marias uttryck hahahah fyfan bästa p båda bilderna

2009-05-21 @ 18:36:24
Postat av: jessica molin

sv: hahahahah klockrena:D

2009-05-22 @ 00:08:32
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Postat av: dilan

alltså du är så lik maja hahahahahah

2009-05-27 @ 17:03:03
Postat av: jessica molin

dilan: hahahahah ja fyfna

2009-05-27 @ 18:09:58
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0