090531

Sista maj..Jag tilloch med minns det inlägget när jag skrev första maj, vad fort det går! OCH det går verkligen fort, fast på ett sätt är det jävligt bra!
Igår så åkte jag Becca, mamma och Micke ut till enhagen för lite sol och bad, mysigt värre ;))
Senare på kvällen så kom Dilan, Sabat och Maria hit och vi satt ute i en varsin sån här långstol och bara mös och hade allmänt trevligt

Idag så har jag redan hunnit hurta mig, har vart med mamma på björnön och sprungit, måste bara berätta, när jag springer så blir jag sådär trött och bah nej nu stannar jag, och så ser jag något i gräset...EN ORM!!! Jag var själv också, så jag panikar som fasen och nästan spurtar hela vägen tillbaka hahah, så kan det också gå :DD
Nu har jag nyss gjort en sallad och ska åka ner till hamnen med flicksen:)
Senare hem till Anders mamma för att fira morsdag
PUSSSSS

Update: Snodde lite bilder från Dilan heheh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0