090526

"Every girls wish is for you to love them back.."

Ganska skön skoldag, bara jobbat med temarbetet så:) Fast dock jävligt skoltrött men klassresa till Götet på torsdag soooooooooom jag längtar:DD ett ord: AWSOME!!
Jag har nyss laddat min fina spräckta ippe med freeesh musik:) Kommer behövas till den fyra timmar tågresa som väntar...
Jag kommer säkert inte ta så mycket bilder eftersom jag suger på det, men vet att många andra kommer ta bilder, men ska se om jag tar med en kamera! Skönt att vi har samling 05.30, får se vem jag så gärna vill väcka samtidigt som jag får upp halv fem hihih ;)))

Klockan kvart i åtta ska jag ´åka och träna med Thea, vet inte om det var någon mer som skulle följa med men ja:) Sen så ska jag försöka sova ganska många timmar i natt eftersom jag antagligen inte kommer göra det i morrn haha, men vi får se om jag lyckas












Bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0