090523

Kl ett så skulle vi vara på dop i Lundby kyrka, vi var liite tidiga så vi tänkte att vi skulle åka till hotellet där dom kör Vertical run som jag visade i ett youtube-klipp, och jag har ju vart sugen på att testa eftersom han som har det känner vi ju och han kommer med sina lockningstips, men FY FAAAAAAAAAAN jag och Becca fick följa med upp på taket idag och jag säger bara att om maninte har vart där uppe så kan man ite säga något!!!! BENEN VIKER SIG VERKLIGEN, och jag lovar att jag har vart så nära på att testa men ALDRIG I MITT LIV!!!!!!!!!!!!!
Iallafall sen vart det dop, jääätte fin verkligen:) Och nu är jag hemma och senare är ett mysteriuuuum hihih

SÖÖT!


Kommentarer
Postat av: maddde

vems unge?

2009-05-27 @ 00:52:49
URL: http://madelenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0