090517

Herreguuud redan 17 maj? Vart tar dagarna vägen? Iofs så är det ganska skönt för jag längtar till så mkt som kommer nu snart så wwwei
Igår så åkte jag ner på stan en snabbis, finns ju lite saker som man gärna vill ha och allt kostar ju pengar såklart så vart inget haha, sedan på kvällen åkte jag Ida och Sara hem till Maria för lite mello, men det vart inte så mycket tittande på det haha!
Idag vet jag inte om jag och Maria skulle åka och kolla på SM på Sara och Ida men vafan inträdet kostar ju kanske 80 kr? hahah och låt och säga att jag och Maria måste skaffa fram pengar till att ta oss in dit också, eller så funderar vi på om det inte finns någon annan ingång som man kanske skulle kunna smyga sig in i? Jag vette fan
Annars så följer jag nog med Mamma och Anders ut till enhagen och tar det lite lugnt, men ska höra mar Mariaaaaaaaa!
Jag älskar Saras låt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0