090502

Kan det gå fortare eller? Redan maj förfan..
Igår så drog vi ner några tjejer till vasaparken och åt lite mat och brassa i solen :)) Himla mysigt-satt där några timmar tills vi bestämde oss för att åka hem och sedan mötas hemma hos Corre senare mot kvällen, men jag orkade inte ta mig till gryta så jag stannade hemma med the family :)

Idag när jag vaknade så åt vi frulle, tog en snabb dusch och sedan cyklade jag ner till stan för att klippa mig, Veronika toppade mig och ja, vart lite kortare men det är fortfarande långt så hel nöjd med andra ord :DD
Annars har jag stekt ute i solen och på en halvtimme så var man en kräfta i fejjan så bara att hämta insmorningskrämen hahah fyfan synd om mig..
Inga planer för ikväll får se vad som händer och sker

STEEEEEEEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0