trääänat

Nu sitter jag här nyduschad och nyrakade ben, mmm nyrakde ben är nog det skönaste som finns, haha
Iallafall jag och Thea bara var på ett medelpass kvart i sju, riktigt skönt att träna igen känns som en evighet sen, men sist var förra veckan men nu fanimig är jag igång igen:)
Imorgon börjar skolan, skönt men ändå inte, fast vi kommer närmre och närmre sommaren och sommarlovet, fast och sluta önsta:(

Aja, börjar ju halv elva imorgon så det är iallafall skönt:) Tänkte att jag ända skulle lägga i tid och läsa igenom engelska provet, glömde noboken i skolan så jag får plugga järnet imorgon, ska nog gå bra:) Buuuuuhu just ja, äääääääännu närmre matte nationella FYFAAAAAAAAAAAN
Ush nej, nu ska jag kila och tänka positivt

xoxo

Åååh pappa och Lindas bröllop var sjukt roligt och fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0