söndag!

Mysig helg må jag säga..eller kanske inte? Haha, men jo faktiskt så har det vart skööönt ändå även om jag inte har gjort ett P I S S !!!!!!
Igår åkte mamma till en tjejkompis, och Becca var med Micke så det var bara jag och Anders-Flanders hemma och tror ni vi orkar göra mat då eller? Skulle inte tro de, vi köpte mikromat hahahah fy på oss men ja:D

Kul vår förresten, snöar SAY WHUUUUUUT
Jag hoppas på en liten "date" men flickorna ikväll, hoppas alla kan:) Var längesen det bara var vi och gjorde något tillsammans...Jag hoppades också på ett träningspass men om vi ska ses så skippar jag det och hoppas på att jag kör järnet i veckan då:D
Men nu tänkte jag köra ett litet one tree hill-maraton (igen) hehehe man kan inget annat än att ÄLSKA det!



KÄRLEK TILL ALLA ER<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0