rensning på g

Eftersom vi flyttar om ungefär 3 veckor så passade jag på att rena i mitt rum idag, och jag har ju då ett väääldigt litet rum och men ända har det nästan blivit en hel jäkla svart soppsäck med saker, fattar verkligen inte vart allt kommer ifrån! Och så hittar man ju alltid en massa roliga gamla saker hihi
Men ja, det har min morgon bestått av :) Skönt ända för nu får jag inte så mycket att packa ner i kartonger sen!

Jag vet inte vad jag ska göra idag, inget speciellt iallafall, ville träna men vi får se men den saken!
Sen så mååååååååste jag göra min lässlogg också, eftersom den ska vara inne på torsdag och jag har inte börjat:o hihi

Alla min medlajer, hahaha visste inte att jag hade 10 st :D hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0