Godkväll!

Skön skoldag idag må jag säga, började med en svenska lektion där vi inte gjorde något, eller inte jag iallafall (hehe) Sen engelska, fick tillbaka våra prov och det gick SÄMST som förväntat så jag hade inte hoppats på något annat, blir bara så jäkla förbannad för jag vet att jag kan mycket bättre! Aja, fick omdömena idag också liiiite besviken men vad ska man göra?
Sen drama där kolla vi på älskade filmen the notebook, och sist sven där vi kollade klart på notthing hill:D Så ja ganska skönt, och jag hann inte blogga när jag kom hem för jag hann nästan bara äta och byta om sen åkte jag iväg till friskis, och nu har jag nyss duschat från ett SVETTIGT station/medel pass, riktigt jävla skönt var det

Men nu ska jag gå och joina min mamma framför tvn

what if i lead the way?
what if i cant go on without you?
what if i make mistakes?
what if..

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla vi som alskar simple plan klappar nu, klapp klapp!

miss u little child. hur gare med flytten? seru inte fram emot att dela rum med mig?:D

2009-03-10 @ 23:04:09
URL: http://madelenn.blogspot.com
Postat av: jessica

sv madssss: "klapp klapp" skoja haha, saknar dig med hörru, det går fort och snart är du hemma:o med flytten går det braaa, vi packar för fullt och nu får vi endast diska för hand för sandra och andreas kommer och hämtar diskmaskinen i helgen buuhu

eeeeeeeeh nej:s jorå det ska väl bli kul hihih :D

2009-03-11 @ 06:20:31
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0