090317

Det var en jävla dålig uppdatering av mig här, igår så..ja vad fan gjorde jag i går? Nej men jag gjorde fan inget haha var så trött:) Och oj vad det vart mycket svordomar här hahah!
Men iallafall idag efter skolan så fixade jag mig lite sisådär och sedan begav mig till Maria för att fira henne:)
Det var mycket trevligt, hon hade gjort så got mat och mkt god efterrätt
Toppen på det så fick hn mycket trevliga presenter av oss heheh, Det var jag, Dilan Ida, Josefine, Sara och Sabat som var där och vi hade mycket kul
Synd dock att kvällen slutade tidigt för vissa (!!!!!!!!!!!!!!!!!) riktigt tjurig vart jag men ja

Nu tänkte jag kika på lite nya tv-avsnitt som har kommit, just ja studiedag imorgon också MKT skönt
(k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0