önstagalan

Önstagalan var grym, har varit skit kul alla tre år, men det är något speciellt när det är "vi" som får ordna den:) Nej men kvällen var grymt lyckad, synd som FAN att jag hade så ont i magen bara, det förstörde för mig själv men aja, tråkig och dålig som jag är så tar jag ju aldrig nå bilder hahaha......men ja det kommer nog bilder någon gång när snälla personer som har tagit skickar(a) Ställde klockan imorse på sju för jag tänkte åka till skolan, meeeeen ont sam FAN imagen fortfarande (?????????) Vad är det här? Jag vill inte bli magsjuk..har ju fan haft ont i magen i tre dagar nu!!! Fast just nu är jag bara glad att jag inte gick för Maria ringde och sa att dom kolla på en SUGANDE film på no:n och så hade vi ingen so, så ovärd skoldag? haha
Sminkade mig också på make up store innan galan, det vart också riktigt lyckat, fick ju med mig saker hem därifrån också (HAPPYFACE) och det tog jag därimot bild på haha
Nej men nu måste jag gå med min hund, döö
Sen lärarmatchen? Om jag ska gå!

Hahah just ja måste bara visa, att varje gång vi (jag och Becca) gör mat så blir det alltid något lätt
Här i måndags tillexempel köttfärssås och spaghetti..

Och i onsdags korv, köttbullar och makaroner hahaha
Äsh det är ändå alltid godast(a)

Just ja, vart åretsglädjespridare det är ju lite roligt faktiskt :)) Man känner att man har vart en bra person:)


Och detta fick jag med mig hem från Make up store, fick lägga till lite pengar men iallafall ett solpuder, läppglans kajal och en mörk ögonskugga, btw så använde hon allt detta också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0