midsommar

Åker mot Saras hus för midsommar middag klockan ett, ska försöka vara på hugget med kameran så gott som, som ni vet är jag inte direkt en hajjare på det men men haha:)
Ikväll får vi se vad som händer, stannar i vilket fall på gryta! Just ja jag har fått låna en töjare till örat av Mads, får se hur långt jag är villig att gå (hehehe) skoja
Nej nu måste jag packa, juuuust ja Micke fixade sims till mig igår, inte 3 då vilket är lite synd men dålig data osm man har så funkar det inte på min dator men men, sims 2 iallafall vilket är så jävla kul, så gissa nu vem som kommer sitta och nörda med sims när det är dåligt väder??????????:DD

Nej nu måste jag gå, ha en trevlig midsommar och här kommer en jääävligt bra cover på Lil Waynes Lollipop fast i rock-version och frågar ni mig så är denna mkkkkkt bättre,enjoy


Låten börjar inte efter någon minut men lyssna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0