måndag.

Vi säger grattis till Anders-flanders som fyller idag:))

Verkligen deprimerande idag när vi städa våra skåp, eller jag tycker det iallafall..:(
Men nu ska vi inte deppa, imorrn kommer bli awsome, alla nior till huvudstada prima skinka
Och idag så var det superstar önsta kom trea:D Och bara av att sitta där och titta gjorde mig till en kräfta i ansiktet hahaha hur lyckas man..
Iallafall jag och Anders åkte till björnön för att springa lite, tack gud för att jag inte såg någon orm idag iallafall!!!!!
Just ja träffade pappa imorse också ett tag innan skolan:) Var på tiden saknade honom som fasen, vi hade inte setts på ett tag så, kändes mycket bra!
Men nu fryser jag och måste ta mig en dusch
PEEEEEEACE

Ush och fy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0