090627

ÅÅh solen steker som fasen, det är ju döhett ute, men inget att klaga på vi gillar't
Öland då, vääldigt mysigt men också vääldigt oskönt att tälta men man överlever ju! Solar-badat nästan varje dag kan man säga, åkt in till Byxelkrok och så någon dag, men annars bara haft en allmänt trevlig vecka på campingen med familjen:)
Juuuust ja, duktig som jag är (jag vet..) så det FÖRSTA jag gör när vi kommer till campingen och ska gå ner och känna på vattnet är att tappa mobilen i havet, ploooofs så låg den på botten, såklart så funkade den ju inte men efter en natts torka och en dag i solen så funkade den igen överlycklig som jag vart :DD

Igår efter en låååång bilresa kom vi hem skönt som satan, åkte nästan direkt till stan och träffa lite flicks och hade trevligt:) Idag så väcktes jag av dadi som undra om jag ville följa med till busborgen men han, Mimmi och Maja såklart:) Så jag spendera morgonen där och eftermiddagen på enhagen ute i solen :))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0