090621

Vi säger grattis till Becca som fyller 17 idag:))

Jag har "nästan" glömt bort bloggen haha, med andra ord kass uppdatering.
MIdsommar då, vi åt hemma hos sara och häll oss till där sedan vid nio åkte vi mot maaa place och hade det väldigt trevligt, Saras kompisar kom också efter att Sara hade övertalat mig att dom är jätte snääälla och lugna hahah, men det var bra:)
Årets grej hände också, vet inte om man vågar nämna det här haha...skitsamma, jag ställde mig på våran fotpall och vuuuuuuuiiiiiiips så ramla jag ner mot golvet, skratt och tårar så kan det gå, så kan det gå
Iallafall sen drog dom hem och jag var trött som satan och gick och la mig

Idag fyller då Becca år, så farmor och några kommer och senare åker vi mot pappas place för lite käk:) Mysig söndag med andra ord



Just ja, måste baar visa tröjan från Diiiisney land

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0