090613

Vem hade anat att jag skulle gå upp halv nio en sommarlovs morgon? Trött som satan men gick upp för att följa med ut till björnön och hurta mig, Anders-flanders och jag sprang och jag har verkligen oooont i min rygg!!!
Vädret är lika kasst idag som i går? Fy satan
Men får se vad som händer och sker idag, skulle vilja åka ner till stan men man spenderar bara en massa pengar såååååååe vi får se haha:D
Och senare är också ett mysterium men jag hoppa på ännu en rolig kväll :))
Efter att ha ätit en god frukost som alla lördagar, äggröra fruktsallad mackor och juice så väntar en låååång skön dusch! Våran fruktsallad är gudomlig, mango, jordgubbar och äpple kan det bli bättre?
Nej!
PEACEEEEEEE

Han blir bara snyggare och snyggare
twilight-hunk<33

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag och min kompis har en bdb tillägnad Christina Aguilera. Där kan du se massor av bilder och läsa de senaste nyheterna. Om det intresserar dig, besök/bevaka/vänna

aguileraxtina.bilddagboken.se

2009-06-13 @ 15:36:37
URL: http://aguileraxtina.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0