090607

Gårdagen spenderades i sthlm med lite släkt, var trevligt men jävligt segt haha..
Och sedan så spenderades kvällen med några flickor:) Idag kommer lite folk hit för att fira Anders, okej jag märker att jag inte har så mkt att skriva haha
Just ja, idag ska det skickas lite pengar till Mads i USA så hon ska få köpa hem ett par vita låga converse till miiiiig happy face, love you for that paddan (k) Hoppas bara inte din bag blir för tung och oups "måste nog kasta ut Jessicas skor"..heheh
SISTA DAGEN I SKOLAN IMORRN(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Nu när slutet närmar sig så vill jag verkligen iiiiinte, alltså verkligen verkligen inte! Tänk sen börjar gymnasiet alla splittras, alla har olika drömmar, vem börjarpå min skola? INGEN! Jag är helt ensam? Hur fan ska jag klara mig utan mina vänner? Vem ska jag skratta med under rasterna? Vem fan ska jag dryga mot i korridorren? VEM FAN SKA JAG VA MED?! Faaaaaaaaaan nu vill jag verkligen inte:'(

Älskade fina smala korridorrer ahahahah

Älskade "SVEN" not hahah men fan nej jag brli depp nu hahahaha

CAFE<3

Klassresan till götet<3
NEJ nu blir jag depp som fan nu räcker det hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0