sommar

Tror jag har hittat en bra lappe nu som jag tänkte köpa:))) Happy face
Annars idag då? Ovärd dag..trött och uttråkad och imorrn börjar sex veckorns sommarjobb men det ska man väl föfan klara av:D
Justja tror inte jag berättade men jag kom in in på den linjen jag ville..eller jag kom in på stil och trend på carlforska fast jag vill ju mkt hellre gå stylist linjen på praktiska och jag ligger på första reserv så jag får hoppas på det bästa att någon ändrar sig och hoppar av och ger miiiig platsen(a) hahah
Nej men jag hoppas verkligen:) Så jävla dryyygt jag hade verkligen hoppats på en säker plats, hade 260 poång och intagningspoängen var 265 åååhå, aja nu håller jag mina tummar bara:)

Ännu en bild på helgen
Lånar Saras bilder(k) hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0