090711

En vecka har jag jobbat nu, det är rent utsagt PISSTRÅKIGT!!! Fan gå upp tidigt, sitta vid en dator åtta timmar per/dag +göra exat samma saker precis hela tiden YEY bästa jobbet i världen:)
Haha iallafall idag fick jag iallafall sooooova, och klockan två var det lite "släktfest" hemma gos min farbror och hans fru:) Det var verkligen jätte trevligt, som vanligt är jag dålig med kameran men haha tog faktiskt kort på deras badrum för det är så jävla snyggt och mysigt, djupt badkar, tv, bastu och skit snygg inredning!

Sabat saknar dig din jävel!
Dilan diiiig med vafan, jag tar nästa flyg och hoppas på till LA och kommer:) DÅÅÅÅ bliru väl glaaaaaaad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0