090707

Andra dagen på jobbet och jag är rent utsagt D Ö D ! Okej det är ju inte direkt slitgöra, men man gör samma saker heeeela dagarna, registrerar in ordrar på datan är det enda jag gör, aja jag ska inte klaga jag har ett sommarjobb och det är jag glad för:) Annars då? Det är ju ifs bara det jag har gjort idag, om en halvtimme är det allsång på skansen *nörd..jagvet hahaha men det är ju så bra:DD Plus med BJ så blir det ännu bättre:) hihi
Klockan är halv åtta, jag är trött som satan, jobbet..långtråkigt och juuust ja hahahaha jag är så klantig när man kommer till jobbet så ska man registrera in sig, samma sak när man går på lunch, samma sak när man har ätit klart och när man går hem, hahaha jag glömde att göra alla fyra idag..fan plus att jag glömde matlådan i kylskåpet fyfarao andra dagen vafan jag kommer in i det, ska vara där i sex veckor vafan haha:)

DILAN jag saknar dig verkligen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0