090701

Aaaaj idag har jag bränt mig..:/ Känns inte nå skönt, var för slarvig med att smrja in mig, hela magen är röd hahaha sviiiiiider, ska ställa mig i duschen och smörja in med After sun!
Annars då, har vart och solat och badat på enhagen, finns inget mysigare badställe, gillar det!
Ikväll då? Ingen aning..Med min svidiga onda mage så hahah, nej men tänkte lägga uin lite bilder nu från veckan och lite så :)

Josefine på Rållis? Kommer inte ihåg vad stället hette, vet att dt var på Fridhemsplan

Mys i vasa samma kväll :))

Min Caaarmen, så söt där hon låg under min brasse medans jag sola(a)


En väldigt trött Maja efter bad, stackarn kunde inte somna för hennes huvud ville inte hållas uppe hahaha

Och en trött Mimmi :)

AAAAAAAAAAAAAAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0