Varför lida när hjärtat sjunker?

Ooooooouf hade en för stressig morgon i dag alltså..Jag åkte tio minuter tidigare till skolan för jag skulle ta ut pengar på ica till romme, så jag kunde betala
Jag skyndade mig snabbt som fan och så kommer jag till automaten då är den avstängd? Fuck off and die liksom..mmmmm
Så fick jag lite bråttom till skolan (trodde jag) så jag cyklade som en dåre I MIN FETA JACKA, kommer fram svettig som fan..fuck off and die igen då..
Ja, men annars har väl skolan flytit på som en brukar, fast Seb är sjuk och "Sandall".
Men nu efter skolan så funkade det at ta ut så jag tog ut pengar till friskiskort och romme. Så nu har jag caaaaash hihi

Nu om 20 minuter kommer det en till som ska kolla på lägenheten. Kommer en vid sju också, orkaaa
Jag vill träna fast har ingen träningsbuddy:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0