Sjuk?

Ush känner hur hela kroppen inte orkar göra någonting! Förkyld som satan, och lite halvt feber sådär kul..
Jag får se om jag åker till skolan imorgon, måste känna efter lite mera. Så jäkla jobbigt i dag i skolan, ville bara åka hem!

Men iallafall, kan troligen ha fått ett sommarjobb wiiiihu, fast jag skriver inget än, innan det är riktigt är klart:)
Nu ska jag nog återgå till soffan, är förresten så jävla sugen på choklad buuuuuuh! Ja då fattar man säkert varför.."Tjej veckan" också
Alltså någonting jag verkligen hatar är när man är nästan sjuk/förkyld så har man mensvärk, fyfan jag tycker det är de jobbigaste+ att varje gång man nyser dör man, som man typ då gör en gång i halvtimmen
Ush och fyyyyyyyyyyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0