Rockbjörnen?

Vad fan är Rockbjörnen för något? haha, läser om det överallt men har ingen aning om vad det är..
Iallafall, vart hemma från skolan idag också..Var nog kanske lika bra så kroppen får vila ut sig! Men har inte gjort så mycket idag, tittat på tv och ja haha
Känner mig som den ända människan kvar i Västerås i dag haha, dom flesta ska på Chris Brown i kväll ju.
Jag gillar hans låtar och så, men näääääsh inget måste för mig att gå på hans konsert! När James Blunt kommer till Sverige igen, då fanimig ska jag gå igen, håller utkick på ticnet hihi
Men ikväll så ska jag väl sitta hemma framför Let's dance men mamma och resten dvs Anders hahah, så jäkla mobbad man får vara, men det är kul att titta på plus alla som jag nästan känner/är med är i sthlm och jag har vart hemma för att jag är halv risig så det lönar sig:)

Och jag är så dålig med bilder och massa sådant, men när bilden är i bmp-format så går det inte att lägga in, därför blir det inte så mycket..
Men ska bli bättre på det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0