I know i'll be there at the end of the day

Åkte med mami till Sura igår, orkade/ville inte vara hemma, så det var skönt att bara vara där
Och jag kunde inte ta imot sms i går heller, och det va tydligen nå fel med att skicka till mig också, så precis när jag hade somnat så kommer det sms, efter sms hahah 18 st, och sju likadana från Dilan för det inte gick att skicka haha
Åååh äntligen har jag fått en hm-beställningspartner, DILAAAN nu kan jag beställa det saker jag vill ha:) Fast det blir kanske i veckan så vi kan betala det när barnbidraget har kommit!

Ikväll ska jag äntligen köpa Friskiskortet, och nu jävlar ska det tränas, Dilan är ju då min work out buddy:D
Kommer blir så bra:) Längtar att "komma igång"
Ååååh har hittat ett par skitsnygga skor som jag vill ha också, ska fjäska för mamma denna månad och fråga om jag kan få lite extra(a) lite saker som jag behöver just nu haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0