Härligt väder?

Kan jag inte direkt påstå..fyfan! Och så ska jag ju cykla ner till friskis sen bläääää
Tääänkte sova ut liiite extra idag, för vi började 8.35 (trodde jag) men när jag var klar så kollade jag på schemat och så började vi vist 09.10 så jag kunde ha sovit meeeer!
Men iallafall när jag kom till skolan så sog jag att Karin va sjuk, syslöjdsläraren, fan fan fan eftersom att vi hade svenska på morgonen och sen skulle vi ha engelska, men vi hade fått beting av alfredo..Sen skulle jag ha slöjd i två h och 30 min, men det var ju också inställt så då skulle inte nästa lektion börja förns halv tre och jag bad ulla-maj om beting på den lektionen, och det fick jag(a) så jag hade en lektion idag på morgonenm sköööönt:)

Nu har jag bytt om för ett boxningspass på friskis halv sex med Dilan! Dockkänner jag mig lite halv risig, men jag skiter i det, nu ska jag fan i mig träna..
Och som ni ser så åt jag en väldigt mumsig frukost imorse, smoothie:)

(klicka på bilden för större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0