Härlig fredag!

Gäääääääsp kan man verkligen säga efter att ha gått upp klockan halv sex i går morse
Skolan var väl som den var, kan inte dirket påstå att jag gillar det nya schemat men vad ska man göra? Man får väl helt enkelt gillar läget
Vid sex ungefär så åkte jag till Dilan, vi skulle fira henne och Josefine :)
Kvällen började med taco, alltid lika gott, sedan var vi ju fan tvungan att se på Blondinbella i Let's dance haha
Men kvällen flöt på och kandå säga att vi hade hur kul som helst, dansade,Party alias hann vi också med och det är skit roligt som alltid hahah
Och så självklart gjorde jag min caprinoska och den är bara fööööööööööör god. Vi pratade om allt och inget, och våra framtidsplaner is the shit kan jag lova:D

Jag och Sabat var som ända som kunde sova kvar men det gjorde inget:) vi vakna runt tio och har för det mesta kollat på tv och bilderna som togs igår, som antagligen visas på Dilans bdb Dilanhassanpour och josefines bdb Linneajosefine
Nu är jag hemma, sitter och kollar på skor hihi i just can't get enough.. När jag har fått i hop tillräckligt med pengardå jevlas ;)
Men nu tänkte jag ta en snabb dusch för ska kanske träffa flickorna igen senare, dock har vi inte bestämt vad vi ska hita på:)

Jag älskar oss, vi är bäst tillsammans
och behöver inga andra
Från början till slut ska vi vara bästa vänner
Jag litar på er och jag älskar er, ni är mina bästa vänner
Ni vet vilka ni er och vi ska alltid hålla ihop<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0