Godmorgon!

Äntligen lördag, äntligen sovmorgon
Alltså som jag har längtat till att få sova, har vart så himla skoltrötti veckan så ni kan inte ana..
Men igår då? Först skola som vanligt, fysikprov på morgonen och det känndes inte alls bra för mig..Och visst jag säger det varje gång men faktiskt denna gång känndes inte bra
Efter skolan åkte jag och Sabat ner på stan, egntligen skulle jag bara döda lite tid tills jag skulle till pappa vid fem!
Jag och Becca var barnvakt igår kväll, pappa och Linda skulle ut och äta med hennes syster och sambo:)
Jag kom hem ungefär vid kvart i tolv, somna som ett litet barn, så jäklans trött

Idag vette fan vad jag ska hitta på..men det är skönt med sånna dagar också, få se om jag är lite med familjen ett tag haha, de är faktiskt skönt det med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0