090122

Vart att stanna hemma från skolan idag, behövdes!
Tror inte att jag har vart såhär förkyld förut..Väldigt jobbigt faktiskt
Har sovit ganska mycket idag, känner mig fortfarande dåligt, men jag kan/vill inte missa mera i skolan så jag kommer nog gå i morrn!
Och herregud jag måste verkligen söka till gymnasiet nu, sista är ju typ 3 februari eller något sånt har jag för mig.
Men jag har ingen aning om vad jag ska ta som andra och tredje! Vet ju bara att jag ska söka stil&trend som första..Tror faktiskt jag tar stylist på praktiska som andra, fast jag vill inte gå där hahah

Men jaja nu ska jag kolla på lite oth:)

Kommentarer
Postat av: josefin

svar: jo det vill nog dom flesta just nu, med de här bajsvädret!



åh vad jobbigt föresten, kommer du imorgon?:(

2009-01-22 @ 22:50:38
URL: http://www.josefinva,devote.se
Postat av: jessica

sv: Nope, stannar hemma och vilar från förkylningen :)

2009-01-23 @ 08:42:04
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0